|
GAYLAND Najlepsze opowiadania - Zdjęcia - Filmy - Ogłoszenia
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
artek
Admin
Dołączył: 02 Wrz 2005
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Skąd: gdzies tam....
|
Wysłany: Śro 20:42, 06 Lut 2013 Temat postu: Regulamin forum gayland |
|
|
Regulamin gayland.fora.pl
1. Treści na stronie www.gayland.fora.pl (zwanej dalej forum) dostępne są tylko dla osób zarejestrowanych (zwanych dalej Użytkownikami). Forum zawiera treści erotyczne przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich. Rejestracja na forum i korzystanie z niego jest tożsama z oświadczeniem o pełnoletniości Użytkownika. Rejestracja oznacza również wyrażenie zgody na wykorzystanie podanego adresu mailowego do informowania Użytkownika o sprawach związanych z forum (rekomendacje, regulaminy itp.).
2. Zabrania się umieszczania na forum treści sprzecznych z prawem. Rozumie się przez to działania i teksty naruszające prawa autorskie, treści nakłaniające do działań niezgodnych z prawem, zawierające pochwałę zachowań zakazanych przez prawo jak również mogących stanowić podstawę do sporów sądowych.
3. Administratorzy i moderatorzy nie odpowiadają za treści wypowiedzi napisane przez Użytkowników na forum. Każdy Użytkownik odpowiada za własne działania i ponosi za nie odpowiedzialność w przypadku złamania prawa.
4. Szanuj zdanie innych Użytkowników i w kulturalny sposób wyrażaj własne. Wulgaryzmy w komentarzach nie będą tolerowane. Nie wypisuj obraźliwych określeń w stosunku do innych Użytkowników forum, staraj się nie wprowadzać konfliktów i zamieszania.
5. Zabierając głos w różnych dyskusjach, staraj się jasno precyzować i oddzielać, co jest Twoim prywatnym stanowiskiem i zdaniem, a co rzeczą bezdyskusyjną, w tym drugim przypadku dobrze byłoby przytoczyć odpowiednie fakty, lub dane. Podobnie postępuj w przypadku odpowiedzi na pytania innych Użytkowników.
6. Zabrania się pisania kilku postów po kolei przez jednego Użytkownika. Jeżeli chcesz dodać coś jeszcze do swojej wypowiedzi lub zmieniłeś swoje zdanie, użyj opcji „Edytuj/Zmień”. Pisząc post, postaraj się nie ograniczać do jednego wyrazu lub emotikonu.
7. Nie powielaj istniejących tematów, nazwa zakładanego tematu, ma być zgodna z jego treścią, staraj się precyzyjnie tytułować swoje komentarze, to pomoże innym Użytkownikom w szukaniu informacji. Zanim wyślesz post/założysz nowy temat, zastanów się, do którego tematu/działu będzie najbardziej pasował. Staraj się pisać na temat, jeśli chcesz zmienić wątek dyskusji, zastanów się czy nie lepiej jest założyć nowy temat.
Do „plotkowania” z innymi użytkownikami wykorzystuj pw lub komunikator.
8. Nie korzystaj z klawisza caps lock oraz pisma PoKeMoNoWeGo. Stosuj standardowe formatowanie całych postów. Zmianę wielkości czcionki, inne kolory, pogrubienia, kursywę i podkreślenia stosuj jedynie w tej części, którą chcesz wyróżnić. Używając w komentarzu cytatów z innego posta, nie przywołuj go całego, chyba że jest to niezbędne, cytuj tylko fragmenty, do których się odnosisz.
9. Jeśli uważasz, że jakiś temat lub komentarz godzi w twoje przekonania, narusza regulamin, lub obowiązujące prawo, zgłoś to administratorowi lub moderatorowi. Bardzo ułatwi to ich pracę i przyczyni się do porządku na forum.
10. Tematy i komentarze, które nie spełniają wymogów regulaminu, będą usuwane przez administratorów lub moderatorów. W przypadku dokonania usunięcia administrator lub moderator, który dokona ingerencji, powinien powiadomić o tym Użytkownika umieszczając odpowiednią adnotację w poście lub za pośrednictwem prywatnej wiadomości (pw). Administrator i moderator nie ma obowiązku tłumaczyć się ze swoich działań przed Użytkownikiem, a jedynie powiadamia go o zaistniałej ingerencji.
11. Administratorzy i moderatorzy mają również prawo do łączenia i dzielenia tematów i postów, przenoszenia tematów i postów do właściwych działów, kasowania powtarzających się tematów i postów, kasowania pustych postów (zawierających jedynie znaki przystankowe) bez konieczności informowania o ingerencji.
12. Treści naruszające prawa osób trzecich będą usuwane bez uprzedzenia i bez powiadomienia.
13. Prosimy o wstawianie awatarów o rozsądnych rozmiarach. Zbyt duże utrudniają czytanie i zniekształcają układ strony.
14. Poszczególnymi działami opiekują się moderatorzy i do nich można się zwracać we wszystkich forumowych kwestiach. Poważniejsze problemy, w tym techniczne i ewentualne zarzuty pod adresem moderatorów, prosimy zgłaszać administracji.
15. Każdy z działów dodatkowo może posiadać regulamin pomocniczy, który uszczegóławia zasady panujące w danym dziale.
16. Na forum obowiązuje prosta zasada wzajemności „ograniczasz się tylko do korzystania z zasobów forum, to przynajmniej zostaw swój ślad w postaci komentarza”. Konta Użytkowników, którzy w ciągu trzech miesięcy od zarejestrowania nie napisali nawet jednego posta lub nie zalogowali się na forum przez okres sześciu miesięcy, będą usuwane.
Okres karencji na postanowienia punktu 16 regulaminu wynosi dwa miesiące, po tym okresie konta Użytkowników, które nie spełniają tych warunków, będą usuwane.
17. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na forum.
Tym samym ulega zmianie Regulamin działu "Do poczytania" i przyjmuje brzmienie:
Regulamin działu "Do poczytania"
1. W dziale „Do poczytania” publikujemy tylko teksty własnego autorstwa, posługując się językiem w miarę poprawnym. Dotyczy to w szczególności poprawności pod względem ortografii, gramatyki i interpunkcji. Dopuszczalne jest stosowanie wulgaryzmów.
2. Dział „Do poczytania” jest miejscem do publikowania opowiadań i blogów oraz komentarzy, które są bezpośrednio z nimi związane. Forum dzieli się na wiele kategorii, na pewno znajdziesz odpowiednie miejsce na swój post niespełniający wyżej wymienionych wymagań.
3. W dziale „Do poczytania” nie korzystamy z ankiet, ilość wyświetleń oraz komentarze użytkowników są wystarczającym miernikiem popularności opowiadania. W opowiadaniach nie stosujemy emotikonów, jedynym wyjątkiem są teksty umieszczone w poddziale „Opowiastki i inne teksty niedługie”.
4. Obowiązek dbania o jakość publikacji spoczywa na wszystkich Użytkownikach forum.
5. Zabrania się kopiowania tekstów z forum i publikowanie ich gdzie indziej bez zgody autora.
6. Administratorzy i moderatorzy mogą dokonywać niezbędnych korekt poprawności pisowni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|